Derrota al temps afegit davant el Lloret

El Palamós CF ha patit una derrota molt dolorosa aquest dissabte a l’Estadi Municipal Palamós Costa Brava després de caure per 0 a 1 davant el Lloret, en un partit marcat per la igualtat i que s’ha decidit de la manera més cruel, en el temps afegit. El duel, que enfrontava el primer i el tercer classificat, ha estat molt intens i disputat, amb molt joc concentrat al mig del camp i poques concessions defensives per part dels dos equips. Tot i això, el Degà ha portat el pes ofensiu i ha disposat de les ocasions més clares per avançar-se al marcador.

Mercader, en dues oportunitats, i Moyano, també amb dues arribades molt perilloses en els darrers minuts, han estat a punt de trencar la igualada, però s’han trobat amb un inspirat Andrés, porter visitant, que ha evitat el gol local amb intervencions de mèrit.

Quan tot semblava indicar que el partit acabaria amb un empat sense gols, el futbol ha tornat a demostrar la seva cara més cruel. En el minut 94, Marc Fernández ha aconseguit el gol que donava la victòria als visitants.

Una derrota especialment dura per a l’equip de Carles Polvillo, que ha competit amb solidesa, actitud i ambició, i que, per joc i ocasions, hauria merescut molt més.