EL PALAMOS TANCA L´ANY AMB UNA INJUSTA DERROTA A VILAFRANCA AMB UN ÚNIC GOL AL 38 DE MANÉ.

Vilafranca CF: Varó, Dídac, Abel (Marc Font), Roger (Abde), Adri Toro, Rubén, Luis, Hugo (Pepe), Mané (Caresia), Íker i Acedo (Marquillas).

Marc Marí controla una pilota. Foto: Sergi Cortés.

Palamós CF: Oriol Roura, Iván Rodríguez (Kevin Vilavella), Raül Gómez, Faja, Gerard Mercader (Marc Lloret), Ízan Grande (Roger Fortuny), Antequera (Cantarero), Marc Marí, Albert Torres (Íker Vázquez), Roger March i Jan Font.

Torres en defensa. Foto: Sergi Cortés.

Targetes grogues: Roger March del Palamós / Adri Toro del Vilafranca

Gols: 1-0 (min. 38 Mané)

Ivan Rodríguez rebutja una pilota i Oriol Roure sota els pals. Foto: Sergi Cortés.

El Palamós ha jugat avui el darrer partit de l’any 2024, en un encontre corresponent a la tretzena jornada de la Lliga Elit. El Degà ha perdut per 1 gol a 0 i ha encadenat d’aquesta manera la seva tercera jornada consecutiva perdent, i sense marcar cap gol. El Palamós ha fet una bona primera meitat i fins i tot s’ha pogut avançar en el marcador en el minut 28. Mané, en el 38, ha superat el porter Oriol, després d’una bona jugada personal.

Ivan Rodríguez fa un estret marcatge. Foto: Sergi Cortés.

El Palamós ha encadenat avui la seva tercera derrota consecutiva després de perdre per 1 gol a 0 al camp del Vilafranca. L’equip d’Amós Gasca ha mostrat una millor imatge que la passada jornada, però no ha estat suficient per treure quelcom de positiu a Vilafranca. Mané ha fet el primer gol del partit en el minut 38, després d’una bona jugada personal.
A la segona meitat, el Palamós ha entrat amb bon peu i ha tingut un parell d’ocasions per empatar el partit.

Marc LLoret va entrar a la segona part. Foto: Sergi Cortés.

El Vilafranca, tot i no haver fet un gran encontre i patint en els darrers minuts, ha superat a un Degà que amb la derrota d’avui, continua situat en zona de descens a Primera Catalana.
Després de tretze jornades, el Palamós tanca l’any amb 14 punts, situat a la catorzena posició de la classificació. El proper partit es jugarà el dia 12 de gener, a casa davant l’Horta.

L´entrenador Amós Gasca. Foto: Sergi Cortés.
Els jugadors del Palamos mereixien l´empat. Foto: Sergi Cortés.
Comparteix:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook