EL GOLEJADOR KUKU KANTEH NOU REFORÇ AMB EXPERIÈNCIA A 2ª RFEF AMB EL PRAT, CERDANYOLA I LLAGOSTERA.

L’hem buscat i l’hem trobat. Per fi us podem dir que: el golejador 𝗞𝗨𝗞𝗨 𝗞𝗔𝗡𝗧𝗘𝗛 de 33 anys és blau i groc. Tot i que us confessarem que per nosaltres serà 𝙆𝙐𝙆𝙐𝙂𝙊𝙇! Perquè esperem que no pari de foradar la xarxa de tots els rivals. El davanter arriba procedent del Vilassar de Mar de 3ª RFEF. També ha jugat a 2ª REFF amb el Cerdanyola FC, el Prat, i LLagostera. També va jugar al Sant Andreu marcant un gol molt important davant del Calahorra que va suposar la classificació pels setzens de final a la copa del Rei per jugar davant l´Atlètic de Madrid. També ha jugat amb el
Wigry Suwalki de la segona divisió de Polònia i va debutar marcant a la Copa de Polònia. Es un jugador desequilibrant, golejador, corpulent i amb una gran potència física.

Kuku Kanteh un reforç de luxe amb dilatada experiència a 2ªRFEF. Foto: Laura Heras.

El seu millor registre golejador en una temporada el va aconseguir a la Verneda. Amb el Júpiter 2014/15 va marcar 25 gols on va aconseguir l´ascens a tercera divisió. A la temporada 2015/16 amb el Júpiter va marcar 27 gols fet que va suposar que varis equips de 2ª divisió li fessin ofertes, va ser llavors quan va anar a la segona divisió de Polònia.

Comparteix:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook